Indonésie - Cestopisy

Po měsíci na Bali jsem zase doma

Milé kamarádky a kamarádi. Jelikož nestíhám odpovídat na Vaše emaily, vemte tento příspěvek ne jako cestopis, ale vysvětlení co se přihodilo.

Na Bali jsme odletěli dle našeho plánu. Po příletu do této v pravdě krásné země jsme se ubytovali v Hotelu club Bali Mirage. Vůbec si nejsem vědom, že cestou jsem se silně udeřil do hlavy (lékaři to aspoň tvrdí). Po týdenní příšerné bolesti hlavy mi lékař předepsal léky, které nepomáhaly a já musel po dvou dnech do nemocnice, kde po rentgenu CT, rozhodli ihned operaci hlavy, protože jsem měl krvácení do mozku a aby toho nebylo málo, měl jsem i slabou mozkovou příhodu.
Operace se zdařila a krvácení se odstranilo. Horší by to bylo, kdybych do nemocnice dorazil o dvě hodiny později. Týden jsem si tam poležel a popisovat, jak já se tam domlouval se sestřičkama nebudu, ale mohu říci, že druhý den jsem byl pro ně “ Pápa“ Na internetu si našli českoindonéský slovník a ráno mě vždy s něčím překvapily. Třeba - ahoj pápa, jak jsi se vyspal? Jak se Ti vede? ap.
Vždy mi z jídelního lístku vybrali to nejlepší jídlo a bylo to fajn. Doktor, který mě operoval se jmenoval Zlatý Ari. Po týdnu mě pustili a byl jsem přemístěn do jiného hotelu, kde za mnou přiletěl na základě pojištění můj zeťák a čekali jsme na přílet doktorky pro převoz domů.
Z bali jsem letěl jen s doktorkou a zeť letěl před námi.Do ČR jsem přiletěl v pondělí 21.11. k večeru a sanitka mě odvezla k Brnu, kde bydlí dcera, která byla v tel. spojení, jak se mnou, tak pojišťovnou u nás.
To co jsem stačil v bolestech absolvovat bylo senzační. Pak jsem se nesměl unavovat atd.
Snažil jsem se s Vámi komunikovat, ale net tam byl pomalý a někdy ani nešel. Příspěvky, které jsem zatím napsal jsou psané horkou jehlou, tak věřím že ty další budou o mnoho lepší ( věřím, že mi vše z hlavy nevybrali).
Tak tolik jen krátce k mé nehodě. Všem Vám moc děkuji za emaily a omluvte mě prosím, že jsem Vám neodepsal. Jednoduše to prostě nešlo. Přeji Vám nádherné svátky a krásnou rodinnou pohodu. Váš Ferdyš

Cestopis měsíce

• Surová síra srdce mi svírá

Indonéská sopka Ijen vypouští vulkanickou síru, kterou místní muži svádějí soustavou trubek a nechávají na vzduchu zatuhnout. Zářivě žluté bloky síry pak vylámou ze země a vynášejí je na povrch, kde za ně dostanou směšnou částku. Těžká dřina v více

Sindy 28 24.01.2010 14:09

Jsem moc ráda, že nakonec vše dobře dopadlo a že už tě čekají jen samá pizitiva a pevné zdraví :-P . Doufám, že budou další zážitky z obdivuhodných cest z nichž se těším na další bezvadné cestopisy :-D :-D :-D

amirah 14.01.2010 19:51

Téééda 8-O ještě štěstí, že to nakonec dobře dopadlo. Myslím, že při Vás stáli všichni balijští bohové i démoni ;-) . Přeju hodně zdravíčka a jak Vás znám, stejně už plánujete další cestu, tak ať se vydaří! Lucka ;-)

giagiá 01.01.2010 20:41

Ty si prostě musíš vyzkoušet všechno... ;-) Doufám pevně, že bez dalších podobných zkušeností se už příště obejdeš a v plném zdraví a s novou energií vyrazíš na další neuvěřitelné výpravy :-D :-D :-D To je i moje přání do Nového roku :-D ;-)

vlíčátko 31.12.2009 21:57

:-D Připojuji se k přáním všech ostatních, k nabrání potřebných sil k dalším úžasným cestovatelským zážitkům, na které se pak všichni moc těšíme! :-D :-D :-D

Milena 30.12.2009 21:55

i když jsme byli my dva v kontaktu,já v Malajsii,Ty na Bali,jsem moc ráda,že jsi doma a v pořádku....těším se na další povídání a šetři se,ať spolu ještě něco podnikneme !!! ;-) ;-) ;-)

DANIELA GRUB 29.12.2009 20:34

No to bylo opravdu štěstí v neštěstí. Hlavně, že to dobře dopadlo a jsi v pořádku. :-D

padža 28.12.2009 21:21

Ferdo hodně zdraví do Nového roku :-D Koukej ať si brzy v pořádku a můžeš zase někam vyrazit ;-)

Kory 28.12.2009 18:48

Teda, nemocnice v cizí zemi - zlý sen všech cestovatelů. Naštěstí s dobrám koncem. Zaplať pánBůh ;-) Držím palce, ať je vše v pořádku :-)

Baru 28.12.2009 11:31

Jsem ráda, že ses nakonec v pořádku vrátil. Bez tvých cestopisů z jiných světů by orbion nebyl čím je. Takže se koukej rychle uzdravit, ať můžeš vyrazit na další zajímavá místa. Držíme palce, aby jediným následkem letošního adrenalinového výletu byli vzpomínky...

Hanyyk 27.12.2009 20:18

Ferdo, jsem ráda, že už seš doma, v pořádku. Čekala jsem na každou zmínku o tobě, a myslím, že jsem nebyla sama, ale byl nás hooodně dlouhý zástup Orbioňáků!!! Tak se opatruj a užij si oslav konce roku!

JB 27.12.2009 01:13

Milý Ferdo, Vánoce jsou sice již za námi, ale do nového roku 2010 Ti přeji hlavně hodně zdraví, optimismu a sil na další cestování! Ať Tě humor a odvaha neopouští! :-) :-P

Baroška 26.12.2009 20:42

:-D Ahoj Ferdyšku,Tvou zprávu o pobytu v nemocnici jsme přelouskali se zatajeným dechem a jsme skutečně rádi,že vše dopadlo dobře a ty jsi už zase v pohodě doma u svých nejbližších! :-) Přejeme ti pevné zdraví a mnoho dalších cestovatelských zážitků, i když tento už asi nic nepředčí!!! ;-) Zdraví baroška a baroči

Meggys 24.12.2009 17:46

Ahojky, jsem ráda, že jsi už v pořádku, je to teda šílený, co jsi musel prožít, ale hlavně že jsi v pořádku a zpátky. Krásný vánoce a dávej na sebe pozor! papa Iva

ferdyš 24.12.2009 16:22

:-P Všem Vám moc děkuji za podporu a hned teď Vám udělám fotogalerií, která bude ze samých krásných kytiček :-D

Ajaja 24.12.2009 15:48

Vítej zpátky, docela jsí nám nahnal strachu, když jsme nevěděli co je s Tebou, jen že je to vážné. Jsem ráda, že to dobře dopadlo a přeji brzké uzdravení. Takže do nového roku Ti přeji ze srdce hlavně zdraví a zase zdraví, štěstí a spokojenost a další cestovatelské zážitky se pak dostaví také. ;-)